Известие

Collapse
No announcement yet.

Задържа ми единия заден спирачен апарат.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Това с пълненето на грес е следващото нещо което мисля да направя,миналата година имах проблем с ръчната,смених си жилата с нови и тази година пак замръзват...

    Друго ми е интересно,на скоро разглобявах задните апарати понеже ръчната е доста тегава и недържи много добре,и видях че водачите са различни,горния и долния и неседвижеха плътно в гнездата а съм сигурен че единия не е захабен понеже заводски има някакви оребрения.. след разглобяване,почистване и смазване ръчната пак си е тегава,само средното жило несъм сменял.
    Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
    Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
    Mercedes Benz A170 CDI FL '01
    Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

    Comment


    • #17
      Лесно ли се сменят тези жила. Има ли някакви чалми преди или след това за натягане - отпускане?
      Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
        Лесно ли се сменят тези жила. Има ли някакви чалми преди или след това за натягане - отпускане?
        "Чалми" няма единственото с което можеш да си помогнеш е да отхлабиш малко гайката на средното жило,а тя се намира като разкопчаеш кожуха на лоста на ръчната
        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

        Comment


        • #19
          Хаахаха... чалЪми имах предвид ама глей изял съм една буква
          Мерси
          Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
            Друго ми е интересно,на скоро разглобявах задните апарати понеже ръчната е доста тегава и недържи много добре,и видях че водачите са различни,горния и долния и неседвижеха плътно в гнездата а съм сигурен че единия не е захабен понеже заводски има някакви оребрения.. след разглобяване,почистване и смазване ръчната пак си е тегава,само средното жило несъм сменял.
            И аз като правих обслужване на задните спирачки се шашнах от различния вид на водачите.
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
              И аз като правих обслужване на задните спирачки се шашнах от различния вид на водачите.
              Нали,а при теб имаха ли луфт,при мен го има а както споменах износване несе забелязва
              Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
              Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
              Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
              Mercedes Benz A170 CDI FL '01
              Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

              Comment


              • #22
                Няма луфт, не се забелязва износване. След като ги почистих и напълних с грес си се движеха нормално.
                166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                Comment


                • #23
                  Проблема не е дали ще се движат, а дали няма да тракат, понеже звънтят много дразнещо като се разтракат.
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                    Проблема не е дали ще се движат, а дали няма да тракат, понеже звънтят много дразнещо като се разтракат.
                    Мойте нетракат,ама проблема ми е че е тегава ръчната и недържи,колелата неблокират при рязко дърпане в движение.
                    Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                    Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                    Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                    Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                    Comment


                    • #25
                      Това с рязкото спиране не знам дали може да се получи. На мен и при 155 преди и сега при 146 си държат, на какъвто и да е наклон, но в движение нямат ряз. Преди време някой беше писал, че само барабанните го могат това, ама ... не знам.
                      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
                        Това с рязкото спиране не знам дали може да се получи. На мен и при 155 преди и сега при 146 си държат, на какъвто и да е наклон, но в движение нямат ряз. Преди време някой беше писал, че само барабанните го могат това, ама ... не знам.
                        Може,може ама на мен златистата 146-ца ми имаше уникална ръчна и спираше точно така и както я пипнех задържаше,затова се чудя какво да я правя вече.
                        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                        Comment


                        • #27
                          Проблема е главно в регулаторите. Той се проявява обикновено след смяна на накладките. Автоматите не обират луфта и замазваме проблема, като просто натягаме ръчната. При това положение и самата спирачка не е добре. Създава се едно чувство, сякаш има въздух в системата. Въздух няма, но течността вместо да има за опора стените на апаратите, има опора в жилата и механизма на ръчната.
                          Два комплекта апарати смених, преди да си седна на задника и да отворя апаратите. Вътре се оказа всякаква гняс, а вилката с недостатъчен ход.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Проблема е главно в регулаторите. Той се проявява обикновено след смяна на накладките. Автоматите не обират луфта и замазваме проблема, като просто натягаме ръчната. При това положение и самата спирачка не е добре. Създава се едно чувство, сякаш има въздух в системата. Въздух няма, но течността вместо да има за опора стените на апаратите, има опора в жилата и механизма на ръчната.
                            Два комплекта апарати смених, преди да си седна на задника и да отворя апаратите. Вътре се оказа всякаква гняс, а вилката с недостатъчен ход.
                            да, това е ако са барабани отзад.
                            точка

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              да, това е ако са барабани отзад.
                              За моята говоря, бе Колев!
                              Какви барабани те гонят!
                              Втори е вече!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
                                И още нещо... ако проблема е в маркучето има ли начин да се разбере или чак след смяната се разбира дали е от него ?
                                Ами колега аз имах проблема Ти със предните и наистина е от маркучите,та за да провериш дали наистина е от тях правиш следното,развиваш щуцера за обезвъздушаването и трябва да текне масло,ако ли не Нови маркучи,но факта е че на 145 са по 2 бр.от страна 1 на апарата и 1 на моста,кака 4е прецени,първо този на апарата а после другия ако няма ефект
                                Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                                Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                                Comment

                                Working...
                                X